emmaindevs.reismee.nl

Mijn ervaringen als cheerleader

In Nederland bestaan cheerleaders niet dus het leek mij leuk om mijn ervaringen te delen. Ik denk
dat de meestal mensen vast wel eens een film hebben gezien waar cheerleaders in voor kwamen
oftewel (meestal) meisjes die een beetje zwaaien en juichen maar er komt veel meer bij kijken
dan dat. Cheerleaden is een soort combinatie van dansen en turnen, en ja je doet ook stunts.
Voor cheerleading train je elke dag en je leert verschillende cheers en een mid-game (een cheer
routine die je doet in de pauze van een footballgame). Op woensdag doen we altijd aan
gewichtheffen om je armspieren te trainen. Nu het nog mooi weer is trainen we buiten. Soms is
dat echt killing laast had dus niemand muggenspray bij zich en ik heb meteen meer dan 100
muggenbulten. Ook zijn ze best wel streng met cheerleaders omdat je een "voorbeelfunctie"
hebt. Je kan dus ook geschorsd worden als je je niet aan de regels houdt. Je moet aanwezig zijn
bij alle lessen op school, je mag niet te laat komen, je mag geen "detention" krijgen. Ook tijdens
de trainingen moet je je aan de cheer regels houden anders moet iedereen (omdat je
cheerleaders groep wordt je groep "gestraft") een "lap" rennen (750 meter). Je moest ook 4
contracten tekenen voordat je een cheerleader kon worden maar voor de rest is het wel echt
superleuk. De training is elke dag na school en het geeft me echt energie terwijl ik normaal echt
supermoe na een schooldag en de mensen in de squad zijn ook allemaal heel erg aardig!

Reacties

Reacties

Anna Dijkstra

Hey Em, cheerleaden lijkt mij ook echt superleuk als je weer thuis bent moet je het mij ook leren.

xx Anna (Your Twinsister)

Emma

zal ik zeker doen ;)

Kitty

Oh..cheerly girls.. So sad.. you are living in a world where jou have too achief other's short comes... beauty' world...! And then also compare with ..??πŸ˜” Be a clever women..And dont let youre world rule by men ore women BECAUCE YOU ARE A BEAUTYFULL not yet (SURE OF YOURE SELF ...WOMEN/ GIRL MEN/ GUY.)...πŸ™πŸ˜

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!