emmaindevs.reismee.nl

Kerstige avonturen in Minnesota

Hallo allemaal,

Hier weer een blog van mij en dit keer over CHRISTMAS!

Smile

Ten eerste heb je hier Christmas Eve (kerstavond) en Christmas Day (voor ons eerste kerstdag) tweede kerstdag bestaat dus helemaal niet.

Tijdens Christmas Eve gingen we naar de kerk voor kerstprogramma. Het was best wel leuk omdat we allemaal kerstliedjes gingen zingen en het kerstverhaal werd nagespeeld. Mallory heeft een solo gezongen van Silent Night, het was zo cute en ze heeft serieus een hele goede stem! Ik ben ontzettend trots op haar. Na de kerk zijn we naar het huis van Scotts zijn ouders gedaan. Daar waren ook de zus van scott met haar man en kinderen die ergens in het zuiden van de VS wonen en Penny and Petti de tantes van Scott en naturrlijk Scotts ouders. Eerst hebben we gezellig gegeten, een typsich kerstdiner, kalkoen, aardappels etc. Daarna was het tijd voor de presents. M'n hostzusjes waren helemaal excited en ik eigenlijk ook wel

Wink
. Wij doen thuis namelijk nooit cadeautjes met kerstmis en met al de cadeautjes, het versierde huis en de sneeuw had ik helemaal het kerstgevoel (en was mn eerste witte kerst). Ik heb van Scotts ouders fuzzy sokken gekregen en een pyjama en een christmasornament. Van Penny en Petti heb ik ook een pyjama gekregen en een key chain met I love Minnesota erop, en van Scotts zijn zus een Gift Card voor Mall of America
Money Mouth
. (lekker shoppen bij Victoria's Secret
Wink
) . Later zijn we naar huis gegaan en ben ik maar meteen gaan slapen want mn hostzusjes wilde mij vroeg wakker omdat Santa die nacht kwam om cadeautjes brengen. Uiteindlijk ben ik om kwart over acht wakker gemaakt. (dat valt nog meer). Ik Santa was geweest hoor want er lagen allemala zakken met cadeautjes, pkus de cadeautjes ide Natalie en Scott al eerder onder de kerstboom hadden gelegd. Ik had voor mn hostzusjes Washi Tape gekocht omdat ze helemaal enthausiast waren over de Washi Tape die ik had meegebacht uit NL. Voor Natalie en Scott had ik een mok gekocht omdat ze allebei heel erg van warme chocomelk houden. Ik heb twee sweaters gekregen en op een daarvan staat "I am freaking cold" (heel toepasselijk hier met temparaturen van -40 graden Celcius) van Aubrey heb ik een blanket gekregen met sneeuwmannetjes erop. van Sydney een ste met allemaal lekkere dingen voor in bad en van Mallory een EOS lipbalm en een nieuwe parfum. Van Natalie heb de DVD Miss Peregrines home for peculiar children gekregen en die film wilde ik al heel lang zien dus daar was ik heel blij mee en een kookboek waar ik allemaal Amerikaanse recepten in kan schrijven zodat ik die ook in Nederland kan maken (Alleen moet ik wel nog Ranch zien te vinden in NL) en van Scott heb ik vijf paar warme sokken een een muts gekregen wat ook heel handig met de koude temperaturen. Later die dag zijn we naar Natalies ouders gegaan waar Natalies zussen waren en Tim een andere exchange student die bij een van Natalies zussen "woont". Ook was Mille er, en dat was een andere exchange student die vorig jaar bij Natalies zus woonde. Hier hadden we ook weer een typisch kerstdiner en heel veel cadeautjes hier heb ik (alweer) sokken gekregen en (weer) een blanket en verder nog heel veel chocola en snoep. Het was een superleuke kerst en ik ben zo dankbaar dat iedereen de tijd heeft genomen om ook echt cadeautjes voor me te kopen.

Inmiddels ben ik ook alweer meer dan vier maanden in Amerika (de tijd gaat zo snel).

Nou dat was het weer ik hoop dat jullie dit met veel plezier gelezen hebben en tot de volgende keer maar weer!

Reacties

Reacties

Annette

Hoi Emma, erg leuk om te lezen, even iets anders dan de kerst hier met al die kadootjes. Wat fijn dat de hele familie aan jou heeft gedacht met het uitkiezen en geven van geschikte kanootjes. Goed om te horen! Op naar de tweede helft van je Amerika-avontuur. Kijk uit n
aar de mooie dingen die nog gaan komen! Heel veel liefs, Mam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!