emmaindevs.reismee.nl

Homecoming week

Wat is homecoming week? Dat vraag je je misschien af, homecoming week is eigenlijk een week
dat de schoolspirit echt te merken is er zijn games tussen de junior en senior klas, er wordt een
homecoming queen en King gekozen, elke dag is er een dresscode en aan het einde van de week is
er een feest.
Maandag: Vandaag moesten we naar school in het thema "woke up like this" dus iedereen moest in pyjama naar school, dat was wel grappig want de meeste docenten gingen ook in pyjama. Sommige niet dat was wel jammer. Zelf had ik een oversized shirt van m'n Vader aadat ik normaal als slaapshirt gebruik maar ik had m hier nog niet gebruikt dus ik kon m gewoon aan naar school. Verder had ik een legging aan comfertabele sokken en m'n pantoffels. Deze morgen hadden we de kick off van de homecoming week. We hadden een quiz tussen de jongens en de meisjes ,wat de meisjes natuurlijk wonnen. Ook moesten wij (cheerleaders) optreden ,wat best wel gênant was aangezien we had maar één keer geoefend hadden en eigenlijk niemand wist wat we precies moesten doen. Dus dat faalde best hard maar gelukkig vond het publiek het er goed uitzien.
Dinsdag: Vandaag moesten we als superhero naar school komen (de foto's van de dresscode's zal ik online plaatsen) en aan het einde van de dag was er een volleyball game, maar een paar andere mensen en ik hadden niet zoveel zin om te kijken dus zijn we het schooltheater ingegaan (wat eigenlijk niet mocht) en geacteerd "like nobody is watching" dat was ook zo maar het was wel ontzettend leuk veel leuker dan een volleyball game
Woensdag: Vandaag hadden we senior citizen als dresscode dus we moesten als oude mensen
naar school komen. Heleboel mensen deden dat helaas niet (beetje jammer), maar ik deed een sjaal om m'n hoofd heen en deed m'n bril op naar school in plaats van m'n lenzen. Dat was niet heel bijzonder aangezien de mensen die zich wel verkleed hadden helemaal met krulspelden naar school kwamen en de jongens met Bretels, het was in ieder geval wel grappig om te zien. Aan het einde van de dag hadden weer cheerleader practice (zoals elke dag) maar mensen voor het weer nodig om ruzie te maken dus mochten weer rondjes gaan rennen. Ik vind het eigenlijk echt niet leuk dat het de hele tijd zo moet gaan want ik vind cheerleaden echt heel leuk en dit is het enige jaar dat ik het kan doen en als we alle trainingen verspillen aan rondjes rennen in plaats van cheers oefenen is dat wel een beetje jammer Als ik wilde rennen had ik wel cross country als sport gekozen, maar ik dwaal van het onderwerp af dus we gaan verder met de homecoming week die tot nu toe wel echt leuk is!
Donderdag: Vandaag moetsten we onze klaskleur aan er was besloten dat dat voor de juniors lime green was, en natuurlijk heb ik dat in m'n kast hangen want ik heb zoveel kleren meegenomen NOT. Dus ik ging met Natalie en de kindjes naar de Walmart om een groen shirt te kopen (ik heb echt best wel wat geld uitgegeven aan de kleding voor homecoming week en ik moest ook nog m'n cheerleader trainingspak betalen van $91,50) maar nu heb ik in ieder geval een groen shirt :p.
Vrijdag: voor deze dag was ik het meest excited vandaag heb ik als cheerleader heel weinig
lessen :) sowieso zijn we om 2 uur al uit dus de laatste 2 lessen van de dag worden geskipt. Maar ik hoef niet in de les te komen vanaf 12.00 vanwege een pep fest waar we stunts gaan uitvoeren als cheerleaders. Verder zijn de cheerleaders ook excused vanaf 1:30 voor de parade na school. Dus lekker veel les vandaag ;) de parade ging heel goed en was superleuk.
Vrijdagavond was ook heel leuk tijdens de footballgame ging onze cheerleader performance heel
goed en de jonge cheerleaders van de elementary school die we de afgelopen weken getraind
hadden deden het ook heel goed, en we hebben de footballgame (natuurlijk) gewonnen dus groot feest daarna. Naar het eindfeest van de homecoming week ben ik eigenlijk niet meer geweest want niemand van m'n vrienden ging en m'n voeten waren helemaal dood van de parade en al de cheers die we hebben gedaan.
Maar het was in ieder geval een geslaagde week!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!