emmaindevs.reismee.nl

Mijn eerste footballgame als cheerleader

Als cheerleader heb je elke vrijdagavond (soms zaterdag) een footballgame. Football is trouwens
niet hetzelfde als voetbal (voor de zekerheid zeg ik dat even). Zelf weet ik de regels ook nog niet
dus als je die wil we ten moet je het zelf maar opzoeken op Internet. Tijdens de game (vrijdag 23
september) wist ik eigenlijk alle cheers nog niet. Gelukkig stond ik niet vooraan dus ik deed gewoon de anderen na en Natalie zei dat je er niks van zag #FakeItUntillYouMakeIt. De eerste helft van de game had ik het ontzettend koud maar de Tweede helft ging beter omdat ik warme chocolademelk op had (dat blijkt dus niet te mogen oeps) en ik bleef bewegen dus dat ging wel beter.
Cheerleaden vind ik zo ontzettend leuk en krijg er zoveel energie van. Alleen de regels zijn soms zo irritant en ze zijn aangescherpt. Geen knuffels geven (mensen kunnen zich er oncomfertabel door voelen), alleen water drinken, pas iets doen als je daar drievoudig toestemming voor hebt gekregen (van de coaches en de captain) en nog meer dingen die ik eigenlijk een beetje onzin vind. Omdat heleboel mensen zich niet aan de regels hebben gehouden (ik ook niet met m'n
chocolademelk) hebben we vandaag (dinsdag 27 september) de helft van de practice (een uur en een kwartier) "physical punishment" dus rondjes rennen etc. Ik ben er echt bang voor want ik ben zo persoon die uren kan dansen en 10 seconden kan hardlopen, en het niet hardlopen waar je kan stoppen als je moe bent want dan moet je weer opnieuw beginnen. Dus ik ben er totaal niet klaar voor maar we zullen het vanmiddag wel zien
even een update: physical punsihment was vreselijk. rondjes rennen push-ups sit-ups heel leuk allemaal NOT

Reacties

Reacties

annette

dat is streng zeg, maar wel doorstaan?

Emma

haha ja hoor ik leef nog maar het was wel echt vreselijk de volgende dag zoveel spierpijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!