emmaindevs.reismee.nl

Eerste keer naar het meer en Valley Fair

Vrijdag 2 September: Vandaag gingen we met het hele gezin naar het meer zodra de school uit
was. We hadden een lang weekend omdat het maandag Labor Day was en dan is iedereen vrij.
Het huisje aan het meer is een soort stacaraven en het is best wel groot, het heeft twee
slaapkamers, een badkamer, een woonkamer, een keuken en drie tv's ;). De eerst nacht heb ik
helaas slecht geslapen omdat ik verkouden was en het geluid van de airco was erg hard. Dus
deze dag heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan een beetje in de hangmat gelegen en een dutje
gedaan. 's Avonds hebben we een kampvuur gemaakt en s'mores gegeten :).
De volgende dag (deze keer heb ik wel goed geslapen) stonden we om acht uur op om naar
Valley Fair (een pretpark) te gaan :). Het was twee uur rijden het was namelijk in "the cities"
Onderweg hebben we gelunched in de McDonalds (lekker "gezond" weer). Toen we daar
aankwamen was iedereen super "excited". We wilden alle attracties in! Als eerste zijn we in een
rustige attractie gegaan (een draaimolen maar dan iets heftiger) om "op te warmen". Daarna zijn
we in de Wild Ride gegaan, je kan het een beetje vergelijken met de Goliath in Walibi World
Holland. Helaas mocht Aubrey niet mee omdat ze te klein was dus die ging met Scott in de
zweefmolen waar wij later ook in zijn gegaan. Daarna hebben we de familieacttracties opgezocht
waar we met z'n allen in konden. We gingen in de hiiiiiiiiiiiiiiigggghhhhhhhh roller oke de naam is
gewoon high roller maar ze riepen de hele tijd om "welcome people this is the
hiiiiiiiiiiiiiiigggghhhhhhhh roller). Dat woord zeggen we nog steeds elke dag ;). De
familieacttracties waren best leuk maar ik wilde wat meer actie dus ik ben met Scott in een
schommelschip geweest dat over de kop ging. Scott durfde eerst niet maar hij wilde mij niet
alleen laten gaan, dat vond ik echt de leukste attractie van de hele dag! We zijn ook met z'n allen
in de wildwaterbaan gegaan want we dachten zo nat word je vast niet, maar je werd drijfnat, we
waren serieus helemaal doorweekt. Dat kwam vooral door het einde van de attractie. Ze vonden
het namelijk leuk om mensen helemaal nat te spuiten aan het einde. Aan het einde van de dag
zijn we nog uit eten geweest en ik had tomatensoep en salade genomen (eindelijk gezond) :p. De volgende dag (maandag) waren we vrij in verband met Labor Day maar ik heb eigenlijk niks bijzonders gedaan we zijn naar huis gereden en ik heb Netfix gekeken

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!