emmaindevs.reismee.nl

Laatste keer naar het meer

Vrijdag 9 September gingen we voor de laatste keer naar het meer. We zijn er vrijdagavond
aangekomen en zodra we daar waren hebben we Tim (een andere exchange student uit
Duitsland) opgezocht hij was in het huisje van mijn hostgrandparents. We hebben samen tv
gekeken tot 1 uur ofzo (heel romantisch) :p. De volgende dag heb ik heerlijk uitgeslapen en
daarna ben ik met Natalie naar een plaatsje (geen idee host het heet) gereden en hebben we mijn cheerleadingspullen gekocht en heb ik voor het eerst gegeten hij de Taco Bell mmmm.... Toen weer thuis (huisje aan het meer) kwamen heb ik een ouder echtpaar ontmoet schuin tegenover ons huisje stonden. Die stonden daar met hun kleindochter en die kleindochter was Aubrey's leeftijd dus die hadden het heel erg naar hun zin dus het echtpaar heeft mij meegenomen op een boottocht op het meer omdat ik nog nooit had gevaren op het meer en ze wilden dat mij wel laten meemaken voordat ik terugging. Dus we hebben allemaal snacks gehaald en uit eindelijk gingen Aubrey, Mallory en hun kleindochter ook mee. Het was heel gezellig het ik heb gestuurd op hun boot waarin ik nogal faalde maarja. Het echtpaar was heel aardig en ze hebben me meteen uitgenodigd of ik in de winter naar hun huis wil komen want ze hebben een huis is het zuiden van de VS voor als ik genoeg had van de sneeuw in Minnesota. Dat vind ik zo leuk aan de mensen in de USA ze zijn ontzettend attent en nodigen je meteen ergens voor uit ookal ken je nog maar heel eventjes. Dus ik heb een adresje als ik genoeg heb van de kou in Minnesota :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!